Kluczowe wartości Hultafors Group

ZROZUMIENIE - SPEŁNIANIE REALNYCH POTRZEb

Wszystko cokolwiek robimy, robimy w celu zaspokojenia rzeczywistych potrzeb klientów i profesjonalnych użytkowników - nasze produkty i usługi są wynikiem ich realnego zapotrzebowania.

Współpracujemy i podtrzymujemy silne relacje z naszymi klientami i użytkownikami. Wiemy, że aby odnieść sukces musimy na wszystko spoglądać z ich punktu widzenia i w naszej pracy kierować się ich potrzebami. Dokładamy wszelkich starań, aby tak było.

ZAUFANIE - bycie niezawodnym na każdym etapie współpracy

Jesteśmy partnerem, na którym można polegać w każdej sytuacji. Odpowiadamy na konkretne zapotrzebowanie we właściwym czasie i zgodnie z oczekiwaniami. 

Oferujemy portfolio wiodących marek i produktów w połączeniu z najwyższej jakości obsługą klienta. Jesteśmy solidnym partnerem we wszystkim co robimy - nasi akcjonariusze mogą nam ufać i na nas polegać. Kiedy mówimy, że istniejemy, aby tworzyć lepszy dzień dla rzemieślnika, nie są to tylko słowa.

Jest to obietnica, której można zaufać.

Działanie - właściwe oddziaływanie 

Odpowiadamy na potrzeby klientów. Rozwijamy się poprzez działanie - staramy się być zawsze przygotowani i zdolni do szybkiej reakcji i dostarczania najlepszych rozwiązań dla każdej wyjątkowej sytuacji i potrzeby. Jesteśmy otwarci na odkrywanie nowych sposobów ich realizacji - w miarę możliwości jak najprostszych.


SZACUNEK - poszanowanie ludzi i środowiska

Wierzymy w naszych kolegów i szanujemy indywidualności. Doceniamy gotowość do pracy zespołowej, skromność i zrozumienie dla innych.

Rozumiemy, że firmy i organizacje tworzą ludzie, i że to ludzie stanowią różnicę między przeciętnością a sukcesem. Dlatego też wspieramy się nawzajem oraz w rozwoju zespołu, mając na uwadze, że każdy może przyczynić się do sukcesu firmy. 

Nie ma skrótów, jeśli chodzi o etykę biznesu. Dlatego prowadzimy naszą działalność z bezkompromisową uczciwością. Szanujemy różnice i poważnie traktujemy naszą społeczną odpowiedzialność, w tym promowanie zrównoważonego środowiska poprzez rozwój oraz wytwarzanie produktów i procesów, które uwzględniają czynniki i wartości ekologiczne.